Rozwój firmy
Zagraniczną ekspansję Perrigo rozpoczęło pomiędzy 1997 a 2013 rokiem, przekształcając się w międzynarodową organizację, wciąż rozszerzając swoją ofertę o nowe produkty OTC. Naszą ambicją jest zostanie europejskim liderem w sektorze OTC oferującym szeroki wachlarz sprawdzonych produktów.
Perrigo dzisiaj
Dzisiaj firma Perrigo dąży do poprawy jakości życia pacjentów oferując produkty wysokiej jakości, które dystrybuowane są na całym świecie.
Firma jest wiodącym producentem dostępnych bez recepty rozwiązań w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia, które umożliwiają konsumentom zapobieganie lub leczenie chorób, a także zwiększenie komfortu życia.
Nasz cel
Produkty wysokiej jakości.
Jesteśmy zaangażowani w wytwarzanie produktów i rozwiązań najwyższej jakości. Właśnie dlatego nasze marki cieszą się zaufaniem i są cenione przez konsumentów. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać konsumentom produkty i wiedzę, których potrzebują, a także wspierać pracowników służby zdrowia.
Wartości
Perrigo ma trzy podstawowe wartości, które leżą u podstaw każdego aspektu organizacji: UCZCIWOŚĆ, SZACUNEK I ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
UCZCIWOŚĆ: Robimy to, co słuszne
SZACUNEK: Okazujemy szacunek reprezentowanym przez nas wartościom
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Ponosimy odpowiedzialność za nasze działania
Sieć globalna
Od naszych skromnych początków w Michigan (USA) ponad 130 lat temu, Perrigo stało się jedną z największych firm OTC (leków bez recepty) sprzedających produkty na całym świecie, w tym w Polsce.
10 000+ pracowników
na całym świecie
Co sekundę na całym świecie
używanych jest ponad 2 000 produktów Perrigo
25 krajów 28 producentów w obu Amerykach,
Europie, Azji i Australii
Dowiedz się więcej o działalności firmy Perrigo
Odwiedź globalną stronę Perrigo i dowiedz się więcej.